Filmy instruktażowe

Na tej stronie znajdziesz filmy pokazujące podstawowe funkcje portalu. Możesz włączyć napisy lub skorzystać z transkrypcji zamieszczonej poniżej filmu.


Zakładanie konta – część 1

  1. Aby korzystać z portalu i umieszczać swoje oferty, musisz utworzyć konto.
  2. Opcja zakładania konta znajduje się na stronie “Dla specjalistów”.
  3. Wybierz opcję “Zarejestruj się” znajdującą się na stronie lub w pasku bocznym.
  4. Wpisz swoją nazwę użytkownika. Będziesz jej używał do logowania się i nie będzie ona widoczna publicznie.
  5. Wpisz adres e-mail, który będzie używany przez administratora portalu do kontaktu z Tobą.
  6. Wpisz adres e-mail ponownie, aby uniknąć pomyłki.
  7. Zaznacz zgodę na przetwarzanie danych. Sposób i cel przetwarzania jest szczegółowo opisany w Polityce Prywatności portalu.
  8. Zaznacz pole zabezpieczające obok napisu “Nie jestem robotem”.
  9. Kliknij przycisk “Utwórz konto”.
  10. Pierwsza część tworzenia konta dobiegła końca.
  11. Teraz sprawdź skrzynkę odbiorczą adresu e-mail, który podałeś na poprzednim ekranie.
  12. W wiadomości, którą otrzymasz, znajdują się dalsze instrukcje.

Zakładanie konta – część 2

  1. Jeśli utworzyłeś konto na portalu, powinieneś otrzymać wiadomość na adres e-mail podany przy rejestracji.
  2. W wiadomości znajduje się link do specjalnej strony, na której będziesz mógł utworzyć hasło do logowania.
  3. Kliknij ten link lub skopiuj go do paska adresu swojej przeglądarki.
  4. Na tej stronie zobaczysz propozycję trudnego do złamania hasła.
  5. Możesz użyć zaproponowanego ciągu znaków lub utworzyć własne hasło.
  6. Jeśli chcesz utworzyć własne hasło, wybierz takie, które jest łatwe do zapamiętania dla Ciebie, ale trudne do odgadnięcia przez innych.
  7. Nie używaj hasła zaprezentowanego jako przykład w filmie instruktażowym!
  8. Kliknij przycisk “Zapisz nowe hasło”
  9. To wszystko. Twoje hasło zostało utworzone.
  10. Możesz teraz użyć nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji oraz nowego hasła do zalogowania się na Twoje konto na portalu.

Zakładanie profilu specjalisty lub placówki

  1. Jeśli utworzyłeś konto na portalu, zaloguj się, aby uzupełnić swój Profil.
  2. Profil to Twoja wizytówka na portalu. Załóż go, jeśli chcesz dodawać oferty.
  3. Kliknij “Edytuj profil” obok nazwy Twojego konta.
  4. Najważniejszą informacją jest, czy reprezentujesz jakąś organizację lub firmę.
  5. Wybierz odpowiednią opcję, a formularz wyświetli pola niezbędne do uzupełnienia.
  6. Gdy dokonałeś wyboru, wypełniaj po kolei pola formularza.
  7. Dane wymagane do poprawnego założenia profilu oznaczone są gwiazdką.
  8. Informacje na temat Twojego doświadczenia zawodowego lub opis placówki to najważniejsza część profilu.
  9. Opisz siebie, lub swoją placówkę dokładnie i rzetelnie.
  10. Postaraj się, aby opis był atrakcyjny. Możesz w nim wykorzystać narzędzia do formatowania tekstu.
  11. Wymagane jest dodanie obrazka profilu.
  12. Specjaliści indywidualni mogą dodać swoje zdjęcie, a placówki  – logo.
  13. Podaj główny adres świadczenia usług lub jedną z opcji poniżej pola adresu.
  14. Im więcej informacji o sobie podasz, tym łatwiejszy będzie dla odbiorców wybór właśnie Twoich ofert.
  15. Obszary działań zostały wstępnie określone. Jeśli żadna z opcji do wyboru nie pasuje do Twojego profilu, wybierz: „Inne” i dodaj opis w oknie, które się pojawi.
  16. Jeśli wskazane grupy nie pasują do Twojego profilu, wybierz: „Inne” i opisz grupę, z którą pracujesz.
  17. Aby zatwierdzić profil, musisz wyrazić zgodę na warunki przedstawione w Regulaminie portalu.
  18. Kliknij “Zapisz zmiany w profilu”.
  19. Teraz możesz zobaczyć Twoją wizytówkę. Tak będą ją też widzieli odwiedzający portal.
  20. Możesz ją zmienić w każdej chwili, edytując profil.
  21. Teraz zaczekaj na akceptację profilu przez administratora. Zazwyczaj zajmuje to do 48 godzin. Gdy Twoje konto zostanie zweryfikowane, otrzymasz wiadomość e-mail.

Zmiana adresu e-mail lub hasła

  1. Aby zmienić adres e-mail przypisany do konta na portalu lub hasło logowania, przejdź na stronę „Ustawienia”.
  2. W głównym widoku możesz zobaczyć, jak wygląda i edytować swój profil
  3. W pasku bocznym wybierz opcję „Ustawienia”.
  4. Na tej stronie wyświetlona jest publiczna nazwa Profilu oraz nazwa używana do logowania.
  5. Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, wpisz nowy adres w obydwa pola.
  6. Jeśli chcesz zmienić hasło do konta, kliknij przycisk pokazujący pola do wprowadzenia nowego.
  7. Wpisz dwa razy NOWE hasło.
  8. Aby zapisać zmienione dane, musisz podać STARE hasło.
  9. Jeśli wpisałeś wszystkie dane poprawnie, wyświetlony zostanie komunikat o poprawnej aktualizacji.

Tworzenie i publikowanie ofert

  1. Jeśli chcesz stworzyć ofertę, zaloguj się.
  2. Wybierz opcję “Dodaj ofertę”. Znajdziesz ją w menu głównym lub menu bocznym.
  3. Zacznij od podania tytułu – powinien być jednoznaczny i zrozumiały.
  4. Konkretna identyfikacja oferty zwiększy jej skuteczność.
  5. Przyporządkuj swoją ofertę do jednej z zaproponowanych kategorii.
  6. Jeśli żadna z nich nie pasuje do Twojej oferty, wybierz „Pozostałe”.
  7. Podaj datę wygaśnięcia oferty.
  8. Nie musisz wpisywać godziny. Będzie ona wtedy automatycznie ustawiona na bieżącą godzinę.
  9. Możesz podać cenę oferty. Może to być konkretna bądź orientacyjna cena Twoich usług.
  10. Następnie zaznacz parametry zgodnie z ofertą. Mogą się one różnić w zależności od wybranej kategorii.
  11. Jeśli chcesz, by Uczestnicy Twojej oferty spełniali jakieś warunki, opisz je.
  12. Jeżeli reprezentujesz placówkę, podaj, kto będzie wykonywał usługę zawartą w ofercie.
  13. Jeśli Twoja oferta odbywa się w konkretnym czasie, podaj go.
  14. Możesz także opisać, które dni lub pory dotyczą Twojej oferty.
  15. Opis oferty powinien zawierać maksimum informacji nieujętych w parametrach oferty.
  16. Opisz swoją ofertę rzetelnie, aby jej odbiorcy nie mieli wątpliwości, czego dotyczy.
  17. Zależnie od tego, czy Twoja oferta jest stacjonarna, czy online, podaj odpowiednie sposoby kontaktowania się w jej sprawie.
  18. Uzupełnij pola oznaczone gwiazdką.
  19. Komunikat “wymagane jedno z pól” oznacza, że musisz wypełnić choć jedno, dowolne z nich. Możesz też wszystkie.
  20. Zalecane jest dodanie obrazka lub zdjęcia do oferty. Dzięki temu wyróżni się pośród innych.
  21. Sprawdź jeszcze raz, czy oferta jest kompletna.
  22. Jeśli chcesz, możesz ją zapisać jako szkic – na później lub od razu opublikować w portalu.
  23. To wszystko. Klikając na tytuł oferty, zobaczysz, jak widzą ją odbiorcy.

Zarządzanie ofertami

  1. Możesz łatwo zarządzać swoimi ofertami.
  2. Wybierz “Moje oferty” z menu głównego lub bocznego.
  3. Wyświetlona zostanie lista wszystkich Twoich ofert. Ten widok jest przeznaczony tylko dla Ciebie.
  4. Możesz w nim wygodnie znaleźć ofertę, jeśli będziesz mieć ich dużo.
  5. Możesz też dodać nową lub edytować istniejące oferty.
  6. Wygodną opcją, gdy twoje oferty są do siebie podobne, jest kopiowanie istniejących.
  7. Otrzymujesz od razu ofertę z tak samo zaznaczonymi opcjami.
  8. Musisz tylko zmienić jej tytuł.
  9. Możesz ustawić inną datę zakończenia.
  10. Jeśli trzeba, zmień niektóre parametry.
  11. Konieczne jest ponowne wybranie czasu, którego dotyczy oferta.
  12. Jeśli podasz tu konkretną datę, stanie się ona automatycznie datą wygaśnięcia oferty.
  13. To przydatne, gdy oferta zawiera jednorazowe wydarzenie.
  14. Możesz uzupełnić sposoby kontaktowania się w sprawie tej oferty.
  15. W kopii oferty trzeba na nowo ustawić obrazek, nawet jeśli będzie on taki sam, jak w innych ofertach.
  16. Teraz możesz podejrzeć ofertę w nowym oknie, zapisać jako szkic na później lub od razu opublikować.
  17. Na liście Twoich ofert znajdziesz łatwo najważniejsze informacje.
  18. Status: Aktywna, Zakończona, lub Szkic.
  19. Data wygaśnięcia oferty, oraz cena, jeśli została ustawiona.